18 май 2022

Иван Стоянов

Мотото на предизборната кампания на Реформаторския блок е „Направи избор”


Мотото на предизборната кампания на Реформаторския блок е „Направи избор”

Лидерът на СДС и председател на предизборния щаб на РБ – Божидар Лукарски представи днес официално новата визия, слогана и акценитите на кампанията на Реформаторския блок за Евроизборите. Мотото на предизборната кампания на РБ е „Направи избор”, обяви на брифинг той. Това мото ние вече презентирахме в серия от клипове и ще развием в предстоящата ни кампания.
Предстои откриване, което ще направим официално под формата на концерт, което ще се състои в неделя от 15:00 часа в градската градина до мавзолея, където предстоят много изненади и ще присъстват освен всичките политически лидери от петте партии, освен всичките кандидати от листата на РБ и голяма част от актьорите от клиповете. Ще има концерт на супергрупата „Фондацията” с участието на Кирил Маричков, Иван Лечев, Дони и др. Ще бъде изключително интересно за всички, които ще присъстват. Надяваме се да има доста хора и да разширим влиянието както на РБ в София, така и извън столицата, заяви още той.
Нашият нов символ е блокчето от конструктор, който изгражда една стена, един блок. Символът е ясен за всички. По начина по който ние изградихме РБ – блокче по блокче, куб по куб, по този начин ние изграждаме и доверието на избирателите към нас и това, което представяме като единство, като една стена – един блок създаден от партиите и хората, които подкрепят блока. Цветовете разбира се не са избрани случайно. Това са цветовете на център – дясното, заключи пред събралите се журналисти Лукарски.
Над 45 хил. лв. са събрани на пролетния дарителски бал на Реформаторския блок в сряда вечер, на който са присъствали над 200 души, съобщи пред журналистите Тома Биков от ръководството на “Движение България на гражданите”. Парите ще отидат за предизборната кампания на блока за предстоящите евроизбори.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *