България и Северна Македония договориха общи инициативи в туризма


България и Северна Македония договориха общи инициативи в туризма

Серия от съвместни инициативи, с които да се популяризират специализираните форми на туризъм, договориха министърът на туризма Илин Димитров и посланикът на Северна Македония Агнеса Руси Поповска. Поводът за това е 30 години от установяване на дипломатическите отношения между двете съседни страни, съобщиха от министерството на туризма.

България и Северна Македония договориха общи инициативи в туризма
Среща между министъра на туризма Илин Димитров и посланика на Северна Македония

Ще се работи по проекти за развитието на общи винени маршрути, развитие в областта на рекламата в дигитална среда, за популяризиране на дестинациите от журналисти и блогъри, за задълбочаване на сътрудничеството и обмяната на полезни практики.

По този начин българските и македонските туристи ще могат да се докоснат до богатствата и особеностите на двете държави и да се постави основата за едно още по-динамично развитие за устойчив и екологосъобразен туризъм.

България и Северна Македония договориха общи инициативи в туризма

Над 200 са перспективните места в България и Северна Македония, където туристите могат да се насладят на вкуса на качествено вино.

 “Туризмът е мост към добросъседството, към нациите, към народа. Ние можем и трбява да използваме богатствата на нашите страни, за да развием тези отношения”, заяви министър Димитров.

“България е една от шестте държави, с които бихме искали да работим приоритетно в областта на туризма. Ние привестваме всяка една кампания, която може да доразвие доброто ни сътрудничество”, подчерта от своя страна посланик Агнеса Поповска.

В рамките на 68-та сесия на Регионална комисия „Европа“ на Световната организация по туризъм към ООН се планира и двустранна среща между министър Илин Димитров и Любчо Яневски – директор на Националната агенция за насърчаване на туризма в Северна Македония. На нея двамата ще обменят конкретни идеи за дестинации, които да бъдат посетени от водещи инфлуенсъри и журналисти с цел популяризиране и онлайн промотиране на двете държави.

, , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *